maandag 16 december 2013

Christmas Give Away



De kerstboom staat weer! 

Hij is wel een beetje scheef en de naalden vallen nu al uit.. Maar ach dat vind ik eigenlijk wel leuk, dan zie je dat hij echt is! Joep –onze kat- is ook dol op de kerstboom. 
Met name de paarse (onbreekbare) kerstballen zijn z’n favoriet en die vist hij regelmatig uit de boom. Vandaar al die naalden op de grond waarschijnlijk ;-)
De boom is o.a. versierd met gehaakte kerstversieringen van mijn lieve oma. Ze heeft het haak-virus behoorlijk te pakken, als ik niet oplet staat het huis straks vol met oma’s  gehaakte kunstwerkjes. Ik moet altijd zo lachen om oma: Nu kan ze geen genoeg krijgen van haken en over een tijdje is ze er weer helemaal klaar mee en gaat ze op zoek naar een andere hobby.
Ze heeft zich ook goed uitgeleefd op de kerstversiering die ik had gevraagd.. Zoveel past niet in onze boom! Het leek me wel leuk om de haakwerkjes die ik over heb weg te geven. Kan jou kerstboom of tak nog wel wat ( extra ) kleur gebruiken? Laat dan een berichtje achter in de reacties. 

Ik kies deze week nog iemand uit die ik blij kan maken met een rode-rose-groene-blauwe & rode kerstbal.



Liefs Manon & Oma

* * 

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk!!! Ik heb ook wat haaksels in de boom, maar deze weet ik niet hoe ik ze moet haken, dus bij deze houd ik me aanbevolen :-). Superleuk zo'n oma die voor je haakt!

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor jullie leuke berichtje op mijn blog en welkom als volgers! :-) ik ga jullie gezellige blog ook volgen en doe graag mee aan deze give- away! Erg leuk gehaakte kerstballen en helemaal omdat ze door je oma zijn gemaakt.. . Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat oma zo fanatiek aan het haken is geslagen. Ik heb meerdere pogingen gedaan dit jaar, maar ik ben er helaas niet voor in de wieg gelegd. Ik vind de gehaakte kerstballen onzettend leuk, dus doe graag mee aan de give away.
    Ik ga jullie volgen!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai hai! Kom hier via het blog van Marieke en blijf gezellig plakken ;)
    Val meteen met m'n neus in de boter, doe graag mee voor die gezellige hangers.

    Warme groet, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie dat Heidi ook al heeft gereageerd.... maar ik waag ook een kansje!!
    Ik kan helemaal niet haken!! Maar ze zouden super goed in mijn boom passen!!!
    En kunnen we jou oma ook winnen??? :-)
    Liefs, Chrissie van Wit en Bont

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig, doe mij zo´n oma! Ik waag ook een kansje.
    Groet, Noëlla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige blog! Heerlijk alle mooie plaatjes. Geweldig zo'n oma die haakt en zich er compleet op uit leeft. Mijn oma heeft ooit een trui voor mij gehaakt en gebreid, maar helaas laat haar lichaam haar in de steek om het nog te kunnen doen. Het lijkt me bijzonder om samen met haar een pakketje open te maken met zulke mooie kerstballen en samen herinneringen op te halen.
    Fijne feestdagen alvast!
    Liefs, Elisa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Meiden, bedankt voor jullie reactie. Echt ontzettend leuk om zo'n enthousiaste berichtjes te krijgen. Ik kon niet kiezen wie de give - away krijgt, dus ik heb briefjes met namen gemaakt en gegrabbeld. Chrissie van wit en bont is als winnares uit de bus gekomen! Mail je adres even naar infoandbecause@gmail.com en de kersthangers , gemaakt door mijn lieve oma, komen naar je toe!

    Nogmaals bedankt voor de leuke reacties!
    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen